ღღღ فانوس دلهای دریایی ღღღ

ღღღ فانوس دلهای دریایی ღღღ
این وبلاگ (فانوس )فقط برای نورانی کردن دلهای دریایی شما دوستان می باشد و جنبه دیگری ندارد.
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فانوس دلهای دریایی و آدرس aminkhodamam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سلام دوستان.آپ امروز آموزش وصل شدن به انترنت از طریق گوشی هست.یعنی از گوشی به عنوان مودم بی سیم برای وصل شدن به اینترنت استفاده کنیم.این روش بسیار ساده و کم هزینه ست مخصوصا برای کسایی مثه خودم که دوست دارن با کمترین هزینه ساعتها از اینترنت استفاده کنن.

من خودم  اینطوری اینترنت میام و تا الان باورتون میشه 1 ثانیه هم اینترنتم قطع نشده و همیشه اینترنت دارم هزینشم که فوق  العاده پایینه با یک کارت شارژ هزارتومنی ایرانسل یک هفته تا 10 روز از اینترنت هر استفاده ای که بخوام میبرم!! من خودم گوشیم نوکیا هست و تا حالا گوشیهای دیگه رو امتحان نکردم و از کسی هم نشنیدم که استفاده کرده باشه اما نوکیا سرعتش از همه بالاتره...!!

برای شروع به یک گوشی مدل نوکیا با کابل یو اس بی و برنامه Nokia PC Suite که لینک دانلودشا پائین متن براتون گذاشتم و یک کارت شارژ ایرانسل نیاز داریم.البته برنامه Nokia PC Suite رو ممکنه بعضیها تو سی دی کارتون خرید گوشی داشته باشن ویا میتونن از خدمات کامپیوتری ها تهیه کنن!!

               

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

TARANE
ساعت14:41---17 آذر 1391
I'M UP

ساناز
ساعت19:01---16 آذر 1391

دلگيـرم از ايــن قابهـاي مضحـي بــي روح
لبخندهاي خشن
احوال پـُرسـي هـاي معمـولــي
چشــمات مـن
تصـويـري از جـنس نـگـاه تـو مي خـواهـد . . .!!.




ترانه
ساعت15:34---16 آذر 1391
آقای آپ کن خبر نده !!!!!!!!!!!
آپم
ای کاش خدا یکم مارو عین تو بی معرفت می کرد آپ می کردیم خودمونو به زحمت نندازیم به جنابالی خبر بدیم!!!!!!!


ترانه
ساعت1:04---16 آذر 1391
سلام آپم

hengameh
ساعت21:50---15 آذر 1391
سلام مرسی که بهم سر میزنی
اصلا اشکالی نداره


پرنسس
ساعت19:50---15 آذر 1391
من "ندار"بودم عروسک قصه ام پرید...!



"دارا"که باشی "سارا" با پای خودش به سراغت می آید....


پرنسس
ساعت19:50---15 آذر 1391
پستای مفیدت منو کشته!!!!!!

kimia
ساعت14:57---15 آذر 1391
لبخندم را بريدم قاب گرفتم......

به صورتم آويختم ......

حالا با خيال راحت

هروقت بخواهم بغض مي كنم.....
.
.
.
.
.
سلام مرسي كه گذاشتين و بابت

طعمه هم باشه پيدا كردم ميزارم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 15 / 9 / 1391برچسب:, ] [ 13:49 ] [ امین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

می خواهی بزاری بر ی ببینی بعد تو من با کسه دیگه ایم یا فقط تو کف توام؟
امکانات وب