ღღღ فانوس دلهای دریایی ღღღ

ღღღ فانوس دلهای دریایی ღღღ
این وبلاگ (فانوس )فقط برای نورانی کردن دلهای دریایی شما دوستان می باشد و جنبه دیگری ندارد.
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فانوس دلهای دریایی و آدرس aminkhodamam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی سهراب MJ از زدبازی به نام اون یکیو میخواد که پیشنهاد می کنم هیچ جوره از دستش ندید. + 2 کیفیت منفاوت+

 




Right Click & Save Target As





www.RapFa.com



نظرات شما عزیزان:

مهدیه
ساعت20:52---20 آذر 1391
سلااااااااااااااااااااام
آخه شما ها چرا سر این چیزا دعوا میکنید؟؟؟؟
ول کن بیخیال الان به منم فحش میدی...
میخواستم بگم...
اااااچی میخواستم بگم؟؟؟؟؟
انقدر ترسیدم یادم رفت....
آهان میخوااااستم بگم میای وبمو ببینی؟
ااااااینجوری نبود که...
آهان میخواستم دعودتت کنم بیای وبمو ببینی...
همین....
مررررررسی بای


tarane
ساعت20:51---20 آذر 1391
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآپم

ترانه
ساعت20:06---20 آذر 1391
راسییییییییییییییییی
رفتی وب اون آشغال نظر خصوصی نده چون نظرا بدون ثبت مدیر وبلاگ ثبت می شن دوست دارم بدونم که چی بهش می گی ؟؟؟؟؟


ترانه
ساعت19:52---20 آذر 1391
آدم به این ..... تا حالا ندیدم
بیا تو پست بابارفت هم نظر ش هست و هم آدرس وبش


farhad
ساعت22:55---19 آذر 1391
ببین عوضی برو بمیر با اون یارو ترانه که بمیره اونم با اون یارو تتلو

دختره ی هرزه تو وبش ازین کثافت هی پست می ذاره

شما خدارو نمی شناسید؟

ببین برو بهش بگو تو این خرا هیچکس قد حسین تهی نیست

ازش متنفرم (ترانه)براش آروزی مرگ می کنم

الهی بمیره با تو که هی ازش اون جا طرفداری می کنی و همچنین توله(تتلو) که روی همتون

سقت شه تو وبلاگ خودشم (ترانه)کلی فشش دادم ولی هر سری جای جواب دادن حذف می کنه

بی ناموسی اگه نظرمو جواب ندی و حذفش کنی
پاسخ:اولا كه عوضي خودتي بي همه چيز بي شرف چرا به ترانه و عموتتل فحش ميدي مگه خودت ناموس نداري آشغال خدا رو ميشناسيم به تو هم هيچ ربطي نداره مگه تو... هستي؟ خاك تو سرت كنن ميدونم از اونايي هستي كه قيافشون تقريبا 5 دقيقه قبل از شهادته ما عاشق تتلوييم و از جونمون بيشتر دوستش داريم ... بسوزه! زيرزمينيم هستيم و هيچ غلطي هم نميتونن بكنن امثال تو اگه تو وجودشو داشتي چرا آدرستو نذاشتي؟بی ناموس هم خود تی با اون حسین تفی


ترانه
ساعت22:02---19 آذر 1391
راستی من عکس های تتلو رو می ذارم لود می شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ترانه
ساعت21:44---19 آذر 1391
امین بیا وبم جواب نظرتو بخون
اصلا من که عین تو نیستم هر کی هر نظری بده جوابشو می دم پس لطفا هر وقت نظر دادی جوابشم بخون که من هی نیام منت کشی کنم بیای بخونی ...
افتاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ترانه
ساعت21:25---19 آذر 1391
baba ghaleb jadado migam!!!!!!!!!!!!

SONIA
ساعت20:57---19 آذر 1391
امین هنوز از دستم ناراحتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:معلومه که نه!!


SONIA
ساعت20:57---19 آذر 1391
امین هنوز از دستم ناراحتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پرنسس
ساعت11:08---19 آذر 1391
دلم اصرار دارد



فریاد بزند؛



اما . . .



من جلوی دهانش را می گیرم



وقتی می دانم



کسی که باید بشنود



تمایلی به شنیدن صدایش ندارد...


زهره
ساعت10:32---19 آذر 1391
اينروزها آنقدر آرامم كه می ترسم

نکنــد مرده باشـــم

وخودم خبــر نداشته باشــم !!



tarane
ساعت21:34---18 آذر 1391
یه آااپ کردم که توش جواب همه ی حرفاتو دادم البته تقریبا.

hengameh
ساعت22:48---17 آذر 1391


می گوید: کلمات گـــــــــــاهی بار معنایی خود را از دست می دهند ...

این روزها " دوستـــــت دارم " ها دیگر قلــــــب کســـی را به تپش وا نمیدارد !

و گونه کسی را سرخ نمیکند !



ترانه
ساعت21:47---17 آذر 1391
چیه؟!
فک کردی من عین تو آپ نکن خبر بدم؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
هه نه شوخی کردم تو جنبه ی ان حرفارو نداری

آپممممممممممممممم


ترانه
ساعت21:22---17 آذر 1391
نه من مشکلی ندارم نظرامو تایید کنی نخواستی هم نکن مهم نیست
تو می گی چرا از عذاب و در دو مرگ حرف می زنم تو اگه یه لحظه خودتو بذاری جای من
دوس داری تا الان 100بار خودکشی کنی ...
اگه به پستم دقت می کردی دلیلشو می فهمیدی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 17 / 9 / 1391برچسب:, ] [ 20:18 ] [ امین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

می خواهی بزاری بر ی ببینی بعد تو من با کسه دیگه ایم یا فقط تو کف توام؟
امکانات وب