ღღღ فانوس دلهای دریایی ღღღ

ღღღ فانوس دلهای دریایی ღღღ
این وبلاگ (فانوس )فقط برای نورانی کردن دلهای دریایی شما دوستان می باشد و جنبه دیگری ندارد.
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فانوس دلهای دریایی و آدرس aminkhodamam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





درجلسه امتحان عشق
من مانده ام و یک برگه سفید!
یک دنیا حرف ناگفتنی
ویک بغل تنهایی و دلتنگی...
درد دل من در این کاغذ کوچک جا نمی شود!
در این سکوت بغض آلود
قطره کوچکی هوس سرسره بازی می کند!
وبرگه سفیدم
عاشقانه قطره را به آغوش می کشد!
عشق تو نوشتنی نیست بانو...
در برگه ام کنار آن قطره
یک قلب کوچک می کشم!
وقت تمام است.
برگه ها بالا...



نظرات شما عزیزان:

محمدهانی
ساعت1:12---1 دی 1391
یادم باشه
یادت بدم
یاد بگیری
یادت نره
که یاد تو
همیشه در یاد منه


M3
ساعت3:12---30 آذر 1391
Salam khubin!?
bbakhshin k dr b dr bt msaram asan teh nstam!


دختران دریـــا
ساعت0:05---29 آذر 1391
سلام داداش امین عزیز ...
خوبــــــی؟؟؟
مرسی برای این که به یادمون هستی
همین را بس ...
ان شاء الله توی کارات موفق باشی و پیروز
آرزوی ما همینه و همین که هر وقت وقت کردی بهمون سر بزنی هم واقعا خوشحالمون می کنه ...
مراقب خودت و خوبی هات باش
پاینده باشی


دختران دریـــا
ساعت23:45---28 آذر 1391
گاه دلتنـــــــگ می شوم

دلتنـگ تر از تمام دلتنگـــــــــی ها

حسرت ها را می شمارم

و باختن ها

و صدای شکستن ها را

... نمیدانم من کدامین امید را ناامید کردم

و کدام خواهش را نشنیدم

و به کدام دلتنگی خندیدم

که چنین دلتنگــــــــــــــــم



kimia
ساعت21:40---28 آذر 1391
تنها میان تن ها چه عاشقانه مانده ام



در بیهودگی انتظار پیوستن به تو چه بی صبرانه مانده ام



چه خوانه دوریت را بر سردر خانه نوشته اند



و من در نخواندن آن چه پافشارانه مانده ام



چه بسیار است دورویی ها ، فراموش کردن ها و گفتن ها



و من در این هم همه چه صادقانه مانده ام



رفیقان با نارفیقی خود رفیقند



من هنوز با آنان چه دوستانه مانده ام



خاستگاه من کجاست که من آن جا قنودن خواهم



من در پیمودن آن چه عاجزانه مانده ام



تنها میان تنها چه عاشقانه مانده ام
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
ممنون ك اومدي


mahsa
ساعت19:35---28 آذر 1391
این روزها تلخ می گذرد ، دستم می لرزد از توصیفش !

همین بس که :

نفس کشیدنم در این مرگِ تدریجی، مثل خودکشی است ،با تیغِ کُند.



اجی محدثه
ساعت16:31---28 آذر 1391
خیلی زیبا بود

خوبه همه اینجوری قدر بانو شونو بدونن داداشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 28 / 9 / 1391برچسب:, ] [ 14:40 ] [ امین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

می خواهی بزاری بر ی ببینی بعد تو من با کسه دیگه ایم یا فقط تو کف توام؟
امکانات وب