ღღღ فانوس دلهای دریایی ღღღ

ღღღ فانوس دلهای دریایی ღღღ
این وبلاگ (فانوس )فقط برای نورانی کردن دلهای دریایی شما دوستان می باشد و جنبه دیگری ندارد.
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فانوس دلهای دریایی و آدرس aminkhodamam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





وقتـــی دلـــت گــرفتـــه

وقتـــی غمگینـــی

وقتـــی از زنـــدگـــی سیــــری

حـــواستـــو خیلـــی جمـــع کـــن !

چـــون طعمــــه خــوبـــی هستــــی



نظرات شما عزیزان:

hengameh
ساعت17:11---8 دی 1391
دلم باران می خواهد ،
بارانی آرام ، اما طولانی ،
تا دست در دست قطره هایش و پا به پای ِ نمناکی اش ،
تمام کوچه باغ ها را با پاهایی برهنه قدم زنم ،
من بغض کنم ،
آسمان ببارد ،
آسمان بغض کند ،
من اشک ریزم ،
آنگاه هر دو آرام شویم...


زهره
ساعت18:42---6 دی 1391
آهاے همیشگے ترینم
تمام فعل هاے ماضے ام را ببر..
چہ در گذر باشے چہ نباشے براے
من استمـــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــرارے خواهے بود..
من هر لحظه تو را صرف مے کنم!


اجی محدثه
ساعت22:23---5 دی 1391

آرزو کن


گوشهای ” خدا ” پر است از آرزو و دستهایش پر از معجزه


شاید بزرگترین آرزوی تو کوچکترین معجزه ی ” خدا ” باشد . . .


دختران دریـــا
ساعت23:58---4 دی 1391
من خوبم فقط نمیدانم ...

این اشک های روی گونه هایم برای چیست!!!

گاه جلوی آینه می ایستم ...

خودم را در آن میبینم ..

دست روی شانه اش میگذارم و می گویم... ...

چه تحملی دارد \"دلت\"...!!!


دختران دریـــا
ساعت23:41---4 دی 1391
" دل " اتفــاقی ترین اشتباه دنیاست ؛
بسته می شود آن جـــا که نباید ...
کنده می شود از جـــایی که نباید ...



hengameh
ساعت11:38---2 دی 1391
سلام امین جان
خوبی؟
ببخشید چند روزی نبودم.یلدای شمام مبارک
زمستانتون شاد


دختر جنوبی
ساعت22:12---1 دی 1391
سلام امین جان نمیدونم خبر داری یا نه که وبلاگمو فیلتر کردن و ادرس وبتو نداشتم که بیام اما باز دوباره برگشتم وبلاگ قدیمیم دوست داشتی سر بزن موفق باشی

پرنسس
ساعت21:13---1 دی 1391
با پول می شود خانه خرید ولی آشیانه نه، رختخواب خرید ولی خواب نه، ساعت خرید ولی زمان نه، می توان مقام خرید ولی احترام نه، می توان کتاب خرید ولی دانش نه، دارو خرید ولی سلامتی نه، خانه خرید ولی زندگی نه و بالاخره ، می توان قلب خرید، ولی عشق را نه.

پرنسس
ساعت21:13---1 دی 1391
با پول می شود خانه خرید ولی آشیانه نه، رختخواب خرید ولی خواب نه، ساعت خرید ولی زمان نه، می توان مقام خرید ولی احترام نه، می توان کتاب خرید ولی دانش نه، دارو خرید ولی سلامتی نه، خانه خرید ولی زندگی نه و بالاخره ، می توان قلب خرید، ولی عشق را نه.

ساناز
ساعت14:44---1 دی 1391

وقــتي ميرم عکاسي
وقتي عکــاس ميــگه لبخــند بزن
من اما دلم ميــخواد زار بزنم !
زار بــزنم و تا ميتــونم زار بزنم
شايد عکــسه بدي بشه
اما مطمئــنم
حقيــقي ترين حــالته منه ...



kimia
ساعت13:57---1 دی 1391
are vaghan kheili ghashang goftiiiiiiiii

kimia
ساعت13:57---1 دی 1391

روزي ما دوباره كبوترهايمان را پيدا خواهيم كرد







و مهرباني دست زيبائي را خواهد گرفت.







روزي كه كمترين سرود







بوسه است







و هر انسان







براي هر انسان







برادري ست.







روزي كه معناي هر سخن دوست داشتن است







تا تو به خاطر آخرين حرف دنبال سخن نگردي.







روزي كه آهنگ هر حرف، زندگي ست







تا من به خاطر آخرين شعر رنج جست و جوي قافيه







نبرم.







روزي كه هر لب ترانه ئيست







تا كمترين سرود، بوسه باشد.







روزي كه تو بيائي، براي هميشه بيائي







و مهرباني با زيبائي يكسان شود.







روزي كه ما دوباره براي كبوترهايمان دانه بريزيم . . .







روزي كه ديگر درهاي خانه شان را نمي بندند







قفل







افسانه ئيست







و قلب







براي زندگي بس است.







و من آن روز را انتظار مي كشم







حتي روزي







كه ديگر







نباشم.



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 1 / 10 / 1391برچسب:, ] [ 13:24 ] [ امین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

می خواهی بزاری بر ی ببینی بعد تو من با کسه دیگه ایم یا فقط تو کف توام؟
امکانات وب