ღღღ فانوس دلهای دریایی ღღღ

ღღღ فانوس دلهای دریایی ღღღ
این وبلاگ (فانوس )فقط برای نورانی کردن دلهای دریایی شما دوستان می باشد و جنبه دیگری ندارد.
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فانوس دلهای دریایی و آدرس aminkhodamam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





حال كه مرگ من فرا رسيده است ايران را مقتدرترين كشور اسيا به شما مي سپارم. من به خاطر ندارم در هيچ جهادي براي عزت وسر بلندي ايران زمين مغلوب شده باشم.همه ارزوهايم براورده شد وگذشت زمان پيوسته به كام من بود ولي در تمام مراحل زندگي از شكست و ضعف درهراس بودم وهيچگاه مغرور نشدم وخود پسندي را هرگز به خود راه ندادم.درپيروزي هاي بزرگ پاي از دايره اعتدال بيرون ننهادم وحتي شادماني بي جهت ننمودم حال كه اخرين لحظات زندگي را سپري مي كنم خود را بسي خوشبخت و سعادتمند مي دانم زيرا فرزندانم همگي عاقل و نيرومند هستند و وطنم ايران از همه جهت مقتدر وبا شكوه است.ايندگان از من و كشورم به نيكي ياد خواهند كرد.

اي پسران عزيزم من هردوي شما را به خدا وسرزمينم را به شما مي سپارم واز شما تقاضا دارم اگر مي خواهيد كه رضاي خاطر من فراهم گردد ذست اتحاد وياري به يكديگر دهيد تا پيوسته روح وروان من از شما شاد باشد.

فرزندان من پس از مرگ بدنم را در طلا و نقره و يا امثال ان نپوشانيد زودتر مرا در اغوش خاك كشورم بسپاريد زيرا مهد نيكي ها ثروتها و زيباييهاست.من عمر خويش را در ياري به مردم سپري نمودم.نيكي به ديگران در من خوشدلي و اسايش فراهم مي ساخت كه اين امر برايم از همه ي لذتهاي زندگي بالاتر بود.

اكنون حس ميكنم كه روحم اهسته اهسته از بدنم دور مي شود وبسي سبك شده ام اين راهي هست كه همه ي شما نيز خواهيد رفت. اگر از ميان شما كسي مي خواهد دستم را لمس كند و فروغ چشمانم را ببيند نزديك شود زيرا پس از مرگ راضي نخواهم بود دور من جمع شويد حتي به شما فرزندانم اجازه نمي دهم بدن بي روحم را نظاره كنيد و اه بكشيد.پس از مرگ من همه مردم ايران را براي شركت در سر مزارم كه پيكر بي جانم در ان خاك شده است فراخوانيد و از همگي پذيرايي نماييد و از شهري كه امدند بگذاريد با رسومات و فرهنگ خودشان مراسم را اجرا كنند زيرا با اين كار روح من در سراي ابدي شادمان و سربلند مي شود اينك براي اخرين بار مي گويم كه بهترين ضربتي كه مي توانيد به دشمنان وارد كنيد اين است كه با دوستان خود با مدارا ونيكي رفتار كنيد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 30 / 1 / 1391برچسب:, ] [ 1:40 ] [ امین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

می خواهی بزاری بر ی ببینی بعد تو من با کسه دیگه ایم یا فقط تو کف توام؟
امکانات وب