ღღღ فانوس دلهای دریایی ღღღ

ღღღ فانوس دلهای دریایی ღღღ
این وبلاگ (فانوس )فقط برای نورانی کردن دلهای دریایی شما دوستان می باشد و جنبه دیگری ندارد.
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فانوس دلهای دریایی و آدرس aminkhodamam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





داری دیوونم میكنی ای دل خسته

چیكار به كار من داری هی بابا بسته

بی خیال تو شدم ازت گذشتم

ول كن دیگه حال ندارم بعد شكستن

نفرین كه دستی دستی غرورمو شكستی

با یه نگاه ساده عین بلور شكستی

فكر نمی كردم كه میخوای به این زودی ببازی

با خنده های سرسریش به این زودی بسازی

هر چی كشیدم از تو بود اما دیگه تموم شد

ما كه ازت گذشتیم عمرم فقط حروم شد



نظرات شما عزیزان:

asal
ساعت0:25---10 تير 1391
salam dadash ma mordim az dastet ba in matnha o ghalebhaye khoshkelet

asal.joon
ساعت10:28---6 تير 1391
سلام عشق من .زندگي من.عزيزدلم اشكم. در اوردي ازخدا ميخوام تا تو كنكور قبول بشي....خيلي خيلي دوست دارد اگه ميدوني واست دعا ميكنم چون طاقت دوريتو ندارم

benita gol goli
ساعت0:15---3 تير 1391

اپم بدو بیا
کلی متن نوشتم دور هم جمع شیم


غریبه
ساعت18:06---2 تير 1391
پسر پاشو درستو بخون

پرهام
ساعت16:11---1 تير 1391
سلام دکتر خوبی.اگه مهندس مشدی بهتر از دکتریه.مهندس دکتر امین
موفق باشی


ahmad
ساعت2:44---31 خرداد 1391


ahmad
ساعت2:40---31 خرداد 1391
سلام امین جان انشاالهه که تو درسهات و تو همه ی مراحل زندگیت موفق باشی

بهزادسناتور
ساعت18:58---29 خرداد 1391
داش امین خدا دوستت داره مطمنم قبول میشی من برات دعا می کنم
موفق باشی


بهزادسناتور
ساعت18:48---29 خرداد 1391
سلام داداش امین جون
من چاکرتم.اقایی به خدا من خیلی با مرامت حال کردم ما کوچیکتیم


پریسا
ساعت17:07---29 خرداد 1391
آخه پروفسور؟کدوم دکتری ازرشته ریاضی فیزیک دکترشده.ها؟پاسخ:من

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 8 / 4 / 1391برچسب:, ] [ 20:14 ] [ امین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

می خواهی بزاری بر ی ببینی بعد تو من با کسه دیگه ایم یا فقط تو کف توام؟
امکانات وب