ღღღ فانوس دلهای دریایی ღღღ

ღღღ فانوس دلهای دریایی ღღღ
این وبلاگ (فانوس )فقط برای نورانی کردن دلهای دریایی شما دوستان می باشد و جنبه دیگری ندارد.
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فانوس دلهای دریایی و آدرس aminkhodamam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





چشم میگه:خوش بحالت که دلی و میتونی یه نفرو تو خودت جا بدی تو محبت داری مهربونی ...ولی من چی؟

دل میگه:من که زبون ندارم تموم حرفامو به کمک تو به مجنونم میگم

دل میگه:خوش بحالت چشم

چشم با تعجب میپرسه چرااااااااااااااااااااا؟؟؟؟

دل اهی میکشه و میگه تو وقتی ناراحت میشی اسمونت ابری میشه انقدر میباری تا اروم بشی ولی من چی وقتی ناراحتم باید هزار بار تو خودم بشکنم و هزار تیکه بشم و هیچ کس نمیفهمه که من ناراحتم...

چشم میگه تو نمیدونی هوای من وقتی ابری میشه که تو ناراحتی...............



نظرات شما عزیزان:

mohadese
ساعت21:35---27 شهريور 1391
همیشه اولین و آخرین کلام شعرهایم تو بوده ای
همیشه برایم به معنای واقعی یک عشق بوده ای
گرچه گهگاهی از تو بی وفایی دیده ام اما همیشه برایم باوفا بوده ای
گرچه دلم را میشکنی و اشکم را در می آوری اما تو همیشه برایم یک دنیا بوده ای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 1 / 6 / 1391برچسب:, ] [ 2:20 ] [ امین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

می خواهی بزاری بر ی ببینی بعد تو من با کسه دیگه ایم یا فقط تو کف توام؟
امکانات وب