ღღღ فانوس دلهای دریایی ღღღ

ღღღ فانوس دلهای دریایی ღღღ
این وبلاگ (فانوس )فقط برای نورانی کردن دلهای دریایی شما دوستان می باشد و جنبه دیگری ندارد.
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فانوس دلهای دریایی و آدرس aminkhodamam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ای کاش...که حس ما یه تلقین بود
کاش عاقبت قصه هایه تلخ این بود
که یهو بیداربشی تواز یه خواب ترسناک
یه خواب پر از مرگو اتفاق دردناک
ولی ما بیداریم ببین عیدمون عزاشد
میگم ما آره فرقی بینمون نزار چون
ملت من تو این روزا سوگ واره
(صبر ایران منر و فقط عیوب داره)
مگه درد کم داشتیم آخه این چه دوایی بود
تو این شرایط سخت این چه بلایی بود
تو این شرایط تو مرا تنها نزار یارب
مخصوصا اونایی که الان عزا دارند
(ما آذر بایجانو دوباره میسازیم)
بی خیال اونا که از خوشی زیاد بیهوشن
پیام تسلیت یاس به زلزله زدگان



نظرات شما عزیزان:

غریبه
ساعت23:02---25 مرداد 1391
داش اگ اشک های من درد این کشور حل میکرد سالهل گریه میکنم.چ ک کار از همه چی گذشته ما با تاریخی به نام کوروش حالا ملت بیگانه پرستیم.200 میلیون بر افغان زمین فوتبال میسازن ما خودمون نداریم اونایی ک از فوتبال نمیفهمن.نفرین ب این ملت.ممنون ک نظر دادی ب وبلاگم

شعله
ساعت15:41---25 مرداد 1391
دلم همچو آسمان،پر از ابرهای بارانیست، ای کاش دلم امشب بگرید، شاید که بغض عشق در چشمانم بشکند....





شعله
ساعت15:41---25 مرداد 1391
دلم همچو آسمان،پر از ابرهای بارانیست، ای کاش دلم امشب بگرید، شاید که بغض عشق در چشمانم بشکند....





نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 25 / 5 / 1391برچسب:, ] [ 14:43 ] [ امین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

می خواهی بزاری بر ی ببینی بعد تو من با کسه دیگه ایم یا فقط تو کف توام؟
امکانات وب