ღღღ فانوس دلهای دریایی ღღღ

ღღღ فانوس دلهای دریایی ღღღ
این وبلاگ (فانوس )فقط برای نورانی کردن دلهای دریایی شما دوستان می باشد و جنبه دیگری ندارد.
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فانوس دلهای دریایی و آدرس aminkhodamam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





برات پیش اومده وقتی پای تلفن باید خداحافظی کنید
اما هنوز دلتون میخواد صداشو بشنوید
یهو میگید راستی؟!
میگه : جانم...؟!
آروم میگی : دوســـتـــت دارم
آخ .... که این چند ثانیه آخر چقدر می چســـــبـــه"...

 



نظرات شما عزیزان:

kimia
ساعت1:38---28 مهر 1391
تاحالا كه قسمت نشده ولي ميدونم....خيلي ميچسبه اونم با چسب قطره اي...............

فری
ساعت7:06---27 مهر 1391
سلام داش چه خبر چندروزی است ندیدمت دراوج لذت وصفاسی تی استی اگروقت کردی کارخانه بیا خبرمارابگیر

ملینا اریا
ساعت15:26---14 مهر 1391
اره دقیقا ....

خودم بار ها این کار و کردم ...

تجربه ی فوق العاده ایه ...


محدثه
ساعت8:59---14 مهر 1391
آمدی ، چه صادقانه آمدی ، مرا عاشق کردی ...
آمدی ، چه عاشقانه آمدی ، مرا دیوانه کردی ...
چه زیبا آمدی و لحظه های پر از غم زندگی ام را عاشقانه کردی!



محدثه
ساعت15:21---8 مهر 1391
با اینکه میدانم

دستانم برای رسیدن

به تو کوتاه هستند

اما باز هم دستانم را به سویت دراز میکنم

با این امید که تو نزدیک تر بیایی



دختران دریا
ساعت14:25---2 مهر 1391
هرکس ازمن پرسید در چه حالی؟

گفتم: روبه راهم اما ...

اما هیچکس نپرسید رو به کدام راهم...!


hengameh
ساعت11:57---2 مهر 1391
به سرنوشتت بگویید اسباب بازی هایت بی جان نیستند، آدمند... می شکنند، آرامتر...
سلام
مرسی که بهم سر زدی
وبت عالی بود واقعا خسته نباشی.لینکت کردما


f@rzin
ساعت10:25---2 مهر 1391
خودت امشب همه چی روووووووووووو خوندی
از نگاه من عااااااااااااااااااااااااااااا اااااشق پیشه

بهترین صحنه ی عممممممممممره وقتی
چشم من از عششششششق تو تر میشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 1 / 7 / 1391برچسب:, ] [ 12:51 ] [ امین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

می خواهی بزاری بر ی ببینی بعد تو من با کسه دیگه ایم یا فقط تو کف توام؟
امکانات وب