ღღღ فانوس دلهای دریایی ღღღ

ღღღ فانوس دلهای دریایی ღღღ
این وبلاگ (فانوس )فقط برای نورانی کردن دلهای دریایی شما دوستان می باشد و جنبه دیگری ندارد.
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فانوس دلهای دریایی و آدرس aminkhodamam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





حقیقت دارد،
تو را دوست دارم.
در این باران می‌خواستم تودر انتهای خیابان نشسته باشی،
من عبور کنم،سلام کنم،
لبخند تو را در باران،می‌خواستم،
می‌خواهم تمام لغاتی را که می دانم برای تو به دریا بریزم،
دوباره متولد شوم،
دنیا را ببینم،
رنگ کاج را ندانم،
نامم را فراموش کنم!
دوباره در اینه نگاه کنم،
ندانم پیراهن دارم،
کلمات دیروز را،امروز نگویم،
خانه را برای تو آماده کنم،
برای تو یک چمدان بخرم،تو معنی سفر را از من بپرسی،
لغات تازه را از دریا صید کنم،لغات را شستشو دهم،
آنقدر بمیرم تا زنده شوم ...!



نظرات شما عزیزان:

Mohsen
ساعت16:44---13 آبان 1391
باران باشد...
تو باشي...
يك كوچه ي بي انتها باشد...
به دنيا خواه گفت:
"خداحافظ"


kataun
ساعت14:00---11 آبان 1391
خیلی قشنگ

kimia
ساعت19:13---10 آبان 1391
rasti ghalebe web ghashang shode.............

ساناز
ساعت12:44---10 آبان 1391


ابــراهيم نيســتم
اما سرانجــام او را شکستم
خــدايا آتــش ايــن غم را
برايم گلستــان مي کني ؟؟؟




دختران دریــــا
ساعت23:11---9 آبان 1391
در زندگـﮯ بـرآﮮ هر آدمـﮯ !

از یـڪ روز،

از یـڪ جــآ،

از یـڪ نفـر،

بـہ بعـد...!

دیگـر هـیچ چیـز مثـل قبـل نیستــ!

نـہ روزهآ، نـہ رنگ هآ،نـہ خیـآبـآטּ هآ

همـہ چیـز مـﮯ شـود:

دلتنگـﮯ...!


ســـلام ... احســـاس نوشته ی واقعـــا قشنگی بود ...
موفق باشـــی


دختران دریــــا
ساعت23:01---9 آبان 1391
یادمان باشد

تاوان کارهایمان

دامن عزیزانمان را

هم میگیرد

همچون ما که تاوان

یک لحظه غفلت آدم و حوا

را میدهیم...



دختر جنوبی.شراب عشق.
ساعت20:55---9 آبان 1391
خـُدا ...
بــا داده هــایت ِ
نـمـــی ســازم !
بــا کمبـود هــایـَت ٬ْ چــرا ٬
... دارَمـــ میــرقـصــَـم...


f@rzin
ساعت11:30---8 آبان 1391
قشنگترین حس وقتیه که بدونی هرگز فراموش نمیشی این حس قشنگ تقدیم به تو...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 8 / 8 / 1391برچسب:, ] [ 11:13 ] [ امین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

می خواهی بزاری بر ی ببینی بعد تو من با کسه دیگه ایم یا فقط تو کف توام؟
امکانات وب