ღღღ فانوس دلهای دریایی ღღღ

ღღღ فانوس دلهای دریایی ღღღ
این وبلاگ (فانوس )فقط برای نورانی کردن دلهای دریایی شما دوستان می باشد و جنبه دیگری ندارد.
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فانوس دلهای دریایی و آدرس aminkhodamam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کـی میـگه مـــــرد گــــریه نمیکنـه؟؟

بعضی مــــوقع ها اینقدر سخته کـه باید مـرد باشی تابتونی گـریه کنی..

.....................................................



نظرات شما عزیزان:

دختران دریـــا
ساعت21:10---8 آذر 1391
متنفرم از انسان هایی که دیوار بلندت را می بینند
ولی به دنبال همان یک آجر لق میان دیوارت هستند که،
تو را فرو بریزند…!
تا تو را انکار کنند…!
تا از رویـــت رد شـــوند


sahand
ساعت10:40---6 آذر 1391
داداش اپم راستی لنکت هم کردم خوشحال میشم وبم رو به بقیه پرسپولیسیا هم معرفی کنی در بست بگیر بیا

amorous
ساعت19:50---1 آذر 1391
لطفا به چت روم ما هم یه سر بزنید.

ساناز
ساعت16:36---1 آذر 1391

چـه رســم ِ تلخــی سـت...

تــــو ، بــی خـــبـر از مــن !

و ..

تمـــام ِ مـن ، درگـــیر ِ تــو !!






ترانه
ساعت10:52---30 آبان 1391
sghسلام آقای خبر نکن آپم

دختران دریـــا
ساعت19:32---29 آبان 1391
به نسل های بعد بگویید ...

که نسل ما نه سر پیاز بود نه ته پیاز ...

نسل ما خود پیاز بود ...

که هر که ما رو دید گریه کرد



hengameh
ساعت18:29---29 آبان 1391
به دنبال کدام پایان ! خلاف جاده ایستادی ؟

چرا تا عادتت کردم به فکر رفتن افتادی ؟

چرا باید به تنهایی ؟ دوباره بی تو برگردم ؟

کجای جاده بد بودم ؟ کجای قصه بد کردم ؟



پرنسس
ساعت14:29---29 آبان 1391
تنها كساني كه مارا ميرنجانند.

عزيزاني هستند كه هميشه کوشیدیم ازمون نرنجند...


محدثه=mohi
ساعت13:54---29 آبان 1391
ای کاش یه ذره...فقط یه ذره...

شهامت داشتم ...

اونوقت واسه پنهون کردن...

"این بغــــــــــــــض لعنتی "

سرفه نمی کردم ونمی گفتم:مثل اینکه سرما خوردم...

اونوقت دیگه بهونه اشکـــــــــــــام رفتن پشه تو چشمم نبود...

خستــــــــــه ام از جواب دادن های دروغکـــــــــــــــــــــی...

از اینکه به دروغ بخند مو اعلام رضایت کنم...

تا کسی نفهمه روزگارم عالیه ....برای سوختن... برای نابودی...

من به اینا کار ندارم...

دلم واسه تـــــــــــــــــــــــو...تنگ شــــــــــــــــــــده ...


محدثه
ساعت13:50---29 آبان 1391
حرف هایت را که میشنوم بیشتر عــاشِقَت میشوم

گوشــــم ، جانـــــــم ، روانــــــم ، آرام میگیــــــــرد

بیشتر مبـــتلا میشم کنـــارم که باشی

کنـــارم کـه باشــی تمـــام دنیــا بـــــازوان تــــــــوسـت

مَست مــی شَوَم از تـــــو


محدثه
ساعت13:49---29 آبان 1391
چـقــدر بـگـــویـم ؟

قــرص آرامـم نـمـــی کــنــــد !!!

آغـــوش تــــــــــــــو . . .

تـنـهــــا آرام بـخــش ِ مـــــن اسـت


محدثه
ساعت13:48---29 آبان 1391
دلم بهانه ات را می گیرد ...
چقدر امشب حس می کنم نبود تو را ...
صدایت در گوشم می پیچد و من می گویم
- هان مرا صدا کرد ی ؟
دلم تنگ است ...
صدایم کن ...


kimia
ساعت21:36---28 آبان 1391
ba gerye en aghahe manam geryam gereftttttttttttttttttt

hengameh
ساعت20:29---28 آبان 1391

وقتـــ ــی به عقـ ـب بر میـ ـگردی متوجـ ــه میشی

كـ ـه

جـ ـای بعضیـــ ــا تو زندگیـ ـت خالــی كه نیسـ ــت هیـــ ــچ

،اون موقشــــ ـــم زیـ ــادی بوده ...



ترانه
ساعت19:42---28 آبان 1391
سلام امین آقا امید وارم حالت توپ توپ باشه

ببخشید وارد جو مردونتون شدم الان زحمتو کم می کنم

این قالبت خیلی بهتر از قبلی هستپاسخ:باشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه.......!!!!!!!!


دختــــــــــــر جنـــــــــــوبی
ساعت14:35---28 آبان 1391
گاهی برو...گاهی بمان...گاهی بخند...
گاهی گریه کن...گاهی حرف بزن...گاهی فریاد بزن...
گاهی قدم بزن...گاهی سکوت کن...گاهی رها شو...
گاهی ببخش...گاهی یاد بگیر...گاهی سفر کن...
گاهی اعتماد کن...گاهی بازی کن...گاهی فراموش کن...
گاهی زندگی کن...گاهی باور کن...
گاهی بزرگ باش...گاهی کوچک باش...
گاهی چتر باش...گاهی باران باش...
گاهی شب باش...گاهی مرد باش..
گاهی فرشته باش...گاهی سیلی بزن...
گاهی مرگ...گاهی زندگی...
گاهی سوال...گاهی جواب...
گاهی دریا ...گاهی برکه...
گاهی همه چیز...گاهی هیچ چیز...
اما همیشه... همیشه انسان باش....!


پرنسس
ساعت11:37---28 آبان 1391
بنـــد دلـــم را


به بند کفـــش هایت گـــره زده بودم


که هر جـــا رفتـی


دلــم را با خود ببری


غــــافل از اینکه


تو پـــا برهنـــه می روی


و بی خبــــر…


پرنسس
ساعت11:11---28 آبان 1391
نمی دانم چرا امشب واژه هایم خیس شده اند
مثل آسمانی که امشب می بارد....
و اینک باران
بر لبه ی پنجره ی احساسم می نشیند
و چشمانم را نوازش می دهد
تا شاید از لحظه های دلتنگی گذر کنم


یکتا
ساعت10:57---28 آبان 1391
دمش گرم نازی خیلی احساسی بود


زهرا
ساعت8:42---28 آبان 1391
بمیرم
دلم آتش گرفت
یاد اشک های کسی افتادم که آتش این دل را صدچندان کرد...


زهره
ساعت8:11---28 آبان 1391
ميرود دل به







همانجا که تعلق دارد



Mohsen
ساعت21:32---27 آبان 1391
مرد را فقط مرد مي فهمد...
پاسخ:آره خداییش فقط یه مرد...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 27 / 8 / 1391برچسب:, ] [ 21:23 ] [ امین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

می خواهی بزاری بر ی ببینی بعد تو من با کسه دیگه ایم یا فقط تو کف توام؟
امکانات وب