ღღღ فانوس دلهای دریایی ღღღ

ღღღ فانوس دلهای دریایی ღღღ
این وبلاگ (فانوس )فقط برای نورانی کردن دلهای دریایی شما دوستان می باشد و جنبه دیگری ندارد.
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فانوس دلهای دریایی و آدرس aminkhodamam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیشب خواب دیدم دوست دخترم رفت زیر تریلی هیژده چرخ ،گوشت چرخ کرده شد...
  با داد از خواب پریدما!!!
نیم ساعت فقط میلرزیدم! گوشی و ورداشتم بهش زنگ بزنم دیدم شارژم صفر شده!  داشتم روانی میشدم، هی خودمو به در و دیوار میکوبیدم!
.
.
...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بعد یهو یادم اومد که من اصن دوست دختر ندارم !..

 



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت10:05---20 آذر 1391
فوق العاده بود خواستی به وب منم سر بزن هنگامه خیلی از مبت تعریف کرد منم مشتاق شدم ببینم

باران
ساعت22:20---8 آذر 1391
سلام وب باحالی داشتی
برا تبادل لینک خبرم کن
موفق باشی
_______________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
___@@@@@@@@@@@@@@
___@@@@@@@@@@@@@@

_________@@@@@@@
_____@@@@@@@@@@@
___@@@@@______@@@@@
__@@@@@_________@@@@@
_@@@@@___________@@@@@
_@@@@@___________@@@@@
_@@@@@___________@@@@@
__@@@@@_________@@@@@
___@@@@@______@@@@@
______@@@@@@@@@@@
_________@@@@@@@

__@@@@@____________@@@@@
___@@@@@__________@@@@@
____@@@@@________@@@@@
_____@@@@@______@@@@@
______@@@@@____@@@@@
_______@@@@@__@@@@@
________@@@@@@@@@@
_________@@@@@@@@@
_________@@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@@

_@@@@@@@@@@@@@
_@@@@@@@@@@@@@
____________@@@@@
____________@@@@@
____________@@@@@
_@@@@@@@@@@@@@
_@@@@@@@@@@@@@
____________@@@@@
____________@@@@@
____________@@@@@
_@@@@@@@@@@@@@
_@@@@@@@@@@@@@

.....۞۞۞۞۞......................۞۞۞۞۞
..۞۞۞۞۞۞۞۞............۞۞۞۞۞۞۞۞
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞....۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞.۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
..۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
....۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
........۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
..............۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
....................۞۞۞۞۞۞۞۞۞
........................۞۞۞۞۞۞
...........................۞۞۞۞
............................۞۞۞
.............................۞۞
..............................۞
............................۞
.........................۞
......................۞
..................۞
.............۞
.........۞
......۞
....۞
......۞.......................۞....۞
..........۞..............۞...............۞
..............۞......۞.....................۞
...................۞........................۞
................۞.......۞..............۞
..............۞.............۞....۞
.............۞
...........۞
..........۞
.........۞
.........۞
..........۞


Zeinab
ساعت10:32---7 آذر 1391
بخند تا دنیا بت بخنده!

پرنسس
ساعت15:19---6 آذر 1391
دوبـآره בلــم شکســتــ

از همــآטּ جــآــے قبــلـــے

کــآشــ مــے شــد آפֿـــر اسمتــ نقطـــﮧ گــذآشتــ

تــآ בیگــر شــروعــ نشــوـے

کــآشــ مـــے شــد فریــآב بزنــمــ !

نقطـــﮧ... تــه פֿــــط ..


kimia
ساعت14:36---6 آذر 1391
salm aksaye tatalo gozashtm doos dashti biaaaaa

asal
ساعت14:03---6 آذر 1391
salam dadashi joooooooooooooooonam kheyli bahal boooood chan vaghte nakhandidam alan ba in postet khandidam

ترانه
ساعت16:29---3 آذر 1391
سلام امین جون بدو وبم که آپم
مگه آدرس فیس بوکمو نمی خواستی؟!
خب برو بردار


پرنسس
ساعت14:46---3 آذر 1391
چی شد که سیگاری شدی ؟
یه شب بارون میومد… خیلی تنها بودم...!!!
چی شد که ترک کردی؟......
یه شب بارون میومد… دیگه تنها نبودم...!!!
چی شد الکلی شدی و سیگار رو دوباره شروع کردی؟
یه شب بارون میومد… دوباره تنها شدم...!!!
چی شد آوردنت اینجا، بستریت کردن؟
یه شب بارون میومد...خیلی تنها بودم...تو خیابون دیدمش…
اون تنـــــــها نبـــــــود.......!!!!!!!!!!


پرنسس
ساعت14:45---3 آذر 1391
بعله بعله...!!!خسته نباشی!!!!!!!!!

Zeinab
ساعت0:19---3 آذر 1391
Nice

kimia
ساعت20:32---2 آذر 1391
يادم رفت بگم.....

آهنگ وبت خيلي دوست داشتنيه

اگه شد و تونستين

ممنون ميشم براي دانلود

بزارينش...........


kimia
ساعت20:30---2 آذر 1391
كم باش و از كم بودنت نترس........
........................
اوني كه اگه كم باشي
.......................
ولت مي كنه............
.......................
همونه كه اگه زياد باشي
.......................
حيف و ميلت ميكنه
.


ترانه
ساعت17:41---2 آذر 1391
sssssslam
upam ba ie jhabar aali


ساناز
ساعت15:32---2 آذر 1391
من فقط برای خودم هستم

” من “..

چه دو حرفی وسوسه انگیزیست…

این “من” !

نه مهربانم…نه عاشق… ونه محتاج نگاهی…

فقط برای خودم هستم…خود خودم..

صبورم و عجول…

سنگین…سرگردان…مغرور…لجباز…

با یک پیچیدگی ساده و مقداری بی حوصله گی زیاد…

و برای تویی که هر لحظه رنگ عوض میکنی

و دروغ میبافی,

هیچ ندارم!

راحت را بگیر و برو

حوالی من توقف ممنوع..!!


ترانه
ساعت22:26---1 آذر 1391
باشه آاقا خندیدیم هه هه هه
ولی چی شد مگه قرار نبود وب بزنی واسه امیر ؟
راسی تو هر نظری که میدی چه عمومی چه خصوصی من عمومیش میکنمو جواب تو میدم برو ببین


hengameh
ساعت21:56---1 آذر 1391
سلام
خیلی قشنگ بود


Mohsen
ساعت21:20---1 آذر 1391
دمت گرم دادا، خيلي وقت بود از ته دل نخنديده بودم


دختران دریـــا
ساعت19:45---1 آذر 1391
ســــــــلام ...

جالب بود واقعـــا و خیلی با نمک ...



بازم ممنون از اومدنت

موفق باشی

التماس دعا توی این شب های عزیـــز



kimia
ساعت19:22---1 آذر 1391
khaste nabashi jay hasase mozo adamo off mikoni.................rasti mersi k omadin

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 1 / 9 / 1391برچسب:, ] [ 17:58 ] [ امین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

می خواهی بزاری بر ی ببینی بعد تو من با کسه دیگه ایم یا فقط تو کف توام؟
امکانات وب