ღღღ فانوس دلهای دریایی ღღღ

ღღღ فانوس دلهای دریایی ღღღ
این وبلاگ (فانوس )فقط برای نورانی کردن دلهای دریایی شما دوستان می باشد و جنبه دیگری ندارد.
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فانوس دلهای دریایی و آدرس aminkhodamam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





   آهنگ جدید و احساسی از علیشمس به همراهی melanie به نام فازت چیه؟  با شعر و ملودی ساسی مانکن، پیشنهاد میکنم از دست ندید. +3 کیفیت متفاوت+

(پخش اختصاصی ف.د.د)




 


 
mp3 32

 

Download



نظرات شما عزیزان:

ترانه
ساعت21:24---9 آذر 1391
سلام امین آقا !حالت خوبه
خانواده سلامتن ؟!
از درسا چه خبر؟
حالا بی خیال احوال پرسی بیا وبم آپم


TARANE R&B
ساعت22:21---8 آذر 1391
hi amin I'm up

دختران دریـــا
ساعت21:08---8 آذر 1391
اجازه خدا ؟! میشه ورقمو بدم ؟!!!
میدونم وقت امتحان تموم نشده!
ولی من ... خسته شدم …



دختران دریـــا
ساعت21:06---8 آذر 1391
به تو رسیدن در یک شعاع با پرگار عشق محال است

نوک پرگارمان را هوس شکستــــه



دختران دریـــا
ساعت21:05---8 آذر 1391
ســـلام ...
مثل همیشــــه ممنون که بهمون سر زدی
آهنگ رو دانلودش کردم با این که راستش زیاد خوشم نیومد از آهنگش ولی واقعـــا ممنون
و خسته نباشی



ترانه
ساعت23:17---7 آذر 1391
کی ؟؟؟؟؟؟من ؟!کی من در خواست دوستی تو رد کردم؟!

بعدشم عزیزم من ازین به بعد شعرآهنگامو برات میفرستم تو بده به اون دوست که میگی کارش حرفه ای هست راسی بگو ریتم شاد نذاره چون آهنگای من یا عشقی-غمگین یاسیاسی ممنون میشم برام یه کاری بکونی عزیزم


ترانه
ساعت22:16---7 آذر 1391
سلام امین جون چه عجب ؟! تو یه بارUPکردی به ما خبر دادی؟!
جزو عجایبه!!!!!
راسی UPهستم بدو بایه مطلب فوقق العاده جالب


Mohsen
ساعت17:21---7 آذر 1391
سلام داداشي، چطورايي؟؟؟؟
وقتي تو ميگش خوبه، پس حتما خوبه. ميگيرمش.


پرنسس
ساعت11:25---7 آذر 1391
مجــنــون هـمـيشــهـ مــ ـرد نيـسـتـــ !


گاهـ ـی مـجــنـون ... دخترکـــــی تنهــاستـــ.


کهـــ زمــانــی لـيــ ـلـی کســی بــوده...!


kimia
ساعت21:46---6 آذر 1391
ممنون كه گفتي ذهنم شديد درگيرش بوددددددد

kimia
ساعت21:42---6 آذر 1391
خواهش مي كنم قابلي نداشت..........

واي ي ي ي ي اي كاش ميشد......

چون

آهنگهاي دسته جمعيشون واقعا معركه است و فوق العاده.....

البته تكي هم همين طوره......

ولي جمعي.............

يه چيز ديگه است........


kimia
ساعت21:30---6 آذر 1391
سلام....آهنگ خوبي بود يعني صداي دختره

قشنگ بود ولي اولش زياد جالب نبود.......



اون سبزه رو ميدونم منظورم پاييني بود؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 6 / 9 / 1391برچسب:, ] [ 20:55 ] [ امین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

می خواهی بزاری بر ی ببینی بعد تو من با کسه دیگه ایم یا فقط تو کف توام؟
امکانات وب