ღღღ فانوس دلهای دریایی ღღღ

ღღღ فانوس دلهای دریایی ღღღ
این وبلاگ (فانوس )فقط برای نورانی کردن دلهای دریایی شما دوستان می باشد و جنبه دیگری ندارد.
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فانوس دلهای دریایی و آدرس aminkhodamam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





زمان های قديم٬ وقتی هنوز راه بشر به زمين باز نشده بود. فضيلت ها و تباهی ها دور هم جمع شده بودند

.

ذکاوت گفت بياييد بازی کنيم. مثل قايم باشک

!

ديوانگی فرياد زد: آره قبوله من چشم می زارم

!

چون کسی نمی خواست دنبال ديوانگی بگردد٬‌ همه قبول کردند

.

ديوانگی چشم هايش را بست و شروع به شمردن کرد: يک٬ ... دو٬ ... سه٬

... !

همه به دنبال جايی بودند که قايم بشوند

.

نظافت خودش را به شاخ ماه آويزان کرد

.

خيانت خودش را داخل انبوهی از زباله ها مخفی کرد

.

اصالت به ميان ابر ها رفت

.

هوس به مرکز زمين راه افتاد

.

دروغ که می گفت به اعماق کوير خواهد رفت٬ به اعماق دريا رفت

.

طعم داخل يک سيب سرخ قرار گرفت

.

حسادت هم رفت داخل يک چاه عميق

.

آرام آرام همه قايم شده بودند و

ديوانگی همچنان می شمرد: هفتادو سه٬ هفتادو چهار٬

...

اما عشق هنوز معطل بود و نمی دانست به کجا برود

.

تعجبی هم ندارد. قايم کردن عشق خيلی سخت است

.

ديوانگی داشت به عدد ۱۰۰ نزديک می شد٬ که عشق رفت وسط يک دسته گل رز آرام نشت

.

ديوانگی فرياد زد: دارم ميام. دارم ميام

...

همان اول کار تنبلی را ديد. تنبلی اصلا تلاش نکرده بود تا قايم شود

.

بعد هم نظافت را يافت. خلاصه نوبت به ديگران رسيد. اما از عشق خبری نبود

.

ديوانگی ديگر خسته شده بود که حسادت حسوديش گرفت و آرام در گوش او گفت: عشق در آن سوی گل رز مخفی شده است

.

ديوانگی با هيجان زيادی يک شاخه گل از درخت کند و آن را با تمام قدرت داخل گل های رز فرو برد

.

صدای ناله ای بلند شد

.

عشق از داخل شاخه ها بيرون آمد٬ دست هايش را جلوی صورتش گرفته بود و از بين انگشتانش خون می ريخت

.

شاخهء درخت٬ چشمان عشق را کور کرده بود

.

ديوانگی که خيلی ترسيده بود با شرمندگی گفت

حالا من چی کار کنم؟ چگونه می توانم جبران کنم؟

عشق جواب داد: مهم نيست دوست من٬ تو ديگه نميتونی کاری بکنی٬ فقط ازت خواهش می کنم از اين به بعد يار من باش

.

همه جا همراهم باش تا راه را گم نکنم

.

و از همان روز تا هميشه عشق و ديوانگی همراه يکديگر به احساس تمام آدم های عاشق سرک می کشند

...



نظرات شما عزیزان:

shohleh
ساعت14:43---7 ارديبهشت 1391
خیلی زیبا بود

عطی
ساعت13:38---7 ارديبهشت 1391
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی داری این متن خیلی عالی بوددستت طلارفیق

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 28 / 1 / 1391برچسب:, ] [ 1:16 ] [ امین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

می خواهی بزاری بر ی ببینی بعد تو من با کسه دیگه ایم یا فقط تو کف توام؟
امکانات وب