ღღღ فانوس دلهای دریایی ღღღ

ღღღ فانوس دلهای دریایی ღღღ
این وبلاگ (فانوس )فقط برای نورانی کردن دلهای دریایی شما دوستان می باشد و جنبه دیگری ندارد.
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فانوس دلهای دریایی و آدرس aminkhodamam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گله نازم

تو با من مهربون باش

واسه چشمام پل رنگین کمون باش

اسیره باد و بارونم شبو روز

گله این باغه بی نامو نشون باش

هنوز عاشق این خونم

شکستی ...

پناه این دله بی آشیون باش

دلم تنگه تو با من مهربون باش

تــــــــــــــــــهی

شدم خسته بس که با یه دست بسته خیلی سخته حرف دلم تلخه فرق تو با بقیه اینه که میشه بیشیله بیله بشینه پیشت آدم بتونه دردو دل کنعو مـــــنو ول کنعو بـــــرگ له کنعو بـــــهار زندگیمم سرد و گل کنه

آدما جلو روت میخوان خوبیه زیاد تو

ولی وقتی رفتی پشت سر میزنن زیرآبتو

اونا مثله تو نبودنو پایداری نداشتن و تو غصه ها با من کار باری نداشتن

بیا گله نازم خورده بازم تعطیلی عشق

بیا دلمو بده تو یه نظمو ترتیبی بش

گله نازم

بگو بارون بباره

که چشماتو به یاد من میاره

تماشای تو زیر قطره بارون

چه با من میکنه امشب دوباره

با بعضی کارام باعث میشه فکر کنی بدم

بزار بگم میدونم که چرا دلخوری ازم

چون وقتی سختی میاد یه عالمه

گوشه توعه که فقط یه نوا به دادمه

به خودت میگی موقعیه مشکلات بیادمه

دلگیر نشو این مرامه یه آدمه

با تو میرسه به سختیا من زورم

از گله نازم خدا بوده منظورم

خدا بوده منظورم ...

گله نازم ...

خدا بوده منظورم ...

گله نازم ...

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 9 / 2 / 1391برچسب:, ] [ 14:19 ] [ امین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

می خواهی بزاری بر ی ببینی بعد تو من با کسه دیگه ایم یا فقط تو کف توام؟
امکانات وب