ღღღ فانوس دلهای دریایی ღღღ

ღღღ فانوس دلهای دریایی ღღღ
این وبلاگ (فانوس )فقط برای نورانی کردن دلهای دریایی شما دوستان می باشد و جنبه دیگری ندارد.
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فانوس دلهای دریایی و آدرس aminkhodamam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





من خیلی خوشحال بودم!

من و نامزدم قرار ازدواجمون رو گذاشته بودیم، والدینم خیلی کمکم کردند،دوستانم خیلی تشویقم کردند

و نامزدم هم دختر فوق العاده ای بود،فقط یک چیز من رو خیلی نگران می کرد و اون خواهر نامزدم بود!

اون دختر زیبا و جذابی بود که گاهی اوقات بی پروا با من شوخی های ناجوری می کرد وباعث می شد

که من احساس راحتی نداشته باشم!

یه روز خواهر نامزدم  با من تماس گرفت و از من خواست که برم خونشون برای انتخاب مدعیون

عروسی

سوار ماشینم شدم و وقتی رفتم اونجا او تنها بود و بلافاصله رک و راست به من گفت:

اگه همین الان 500 دلار به من بدی بعدش حاضرم با تو ....!

من شوکه شده بودم و نمی تونستم حرف بزنم!

اون گفت:من میرم توی اتاق خواب و اگه تو مایل به این کار هستی بیا پیشم!

وقتی که داشت از پله ها بالا می رفت من بهش خیره شده بودم و بعد از رفتنش چند دقیقه ایستادم و

بعد به طرف در ساختمون برگشتم و از خونه خارج شدم!!!

یهو با چهره نامزدم و چشمهای اشک الود پدر نامزدم مواجه شدم!!!

پدر نامزدم من را در اغوش گرفت و گفت تو از این امتحان موفق بیرون اومدی!

ما خیلی خوشحالیم که چنین دامادی داریم و هیچکس بهتر از تو نمی تونستیم برای دخترمون پیدا کنیم

به خانواده ی ما خوش اومدی.



نظرات شما عزیزان:

محسن
ساعت12:50---14 ارديبهشت 1391
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***________________***
_***______مشتاق نيم نگاهي_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*
نگاه سردم را،

به چشم هاي پر از عشق قاب نقاشي،

که مانده بر ديوار،

دوباره ميدوزم

در انتظاري سخت،

اسير ديو سکوت،

نه با زبان که با تمام وجود،

و از نهايت بي انتهاي تنهايي،

وجود پاک تورا من به خويش ميخوانم....!

سلام.وبلاگتون واقعا قشنگه،خيلي خوشم اومد .نميدونم وبلاگ من به قشنگي مال شما باشه يا نه اما خوشحال ميشم بياين و نظرتون رو بگين. مطالب عاشقانه زيادي داره که اميدوارم خوشتون بياد.منتظرم..........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 14 / 2 / 1391برچسب:, ] [ 12:40 ] [ امین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

می خواهی بزاری بر ی ببینی بعد تو من با کسه دیگه ایم یا فقط تو کف توام؟
امکانات وب