ღღღ فانوس دلهای دریایی ღღღ

ღღღ فانوس دلهای دریایی ღღღ
این وبلاگ (فانوس )فقط برای نورانی کردن دلهای دریایی شما دوستان می باشد و جنبه دیگری ندارد.
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فانوس دلهای دریایی و آدرس aminkhodamam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





       

سلام بهونه ی قشنگ من برای زندگی

                                                             ************                                     

آ ره... بازم منم همون دیوونه ی همیشگی

                       

فدای مهربونیات چه میکنی با سرنوشت؟

                                                            ************

  دلم برات تنگ شده بود   این نامه رو برات نوشت 

                         

 حال منو اگه بخواهی رنگ گلهای قالیه

                                                         ************

  جای نگات بدجوری تو صحن چشام خالیه

 ابرها همه پیش منند اینجا هوا پر از غمه

                                                         ************                                                                    

    از غصه هام هرچی بگم جون خودت بازم کمه

 

دیشب دلم گرفته بود رفتم کنار آسمون

                                                       فریاد زدم یا تو بیا یا...منوپیش خودت برسون

                                              

فدای تو  نمیدونی بی تو چه دردی کشیدم

                                                      ************                

   حقیقتو واست بگم به آخر خط  رسیدم

  

رفتی و من تنها شدم با غصه های زندگی

                                                       ************       قسمت تو سفر شد و قسمت من آوارگی

    

 نمیدونی چقدر دلم تنگه برای دیدنت  

                                                      ************                                            

      برای مهربونیات نوازشات بوسیدنت

 

 به خاطرت مونده یکی چشم به راهته

                                                      ************                                                                

 یه قلب تنها و کبود هلاک یک نگاهته

  

  من میدونم... من میدونم  همین روزها عشق من از یادت میره

                                                              

                                                         بعدش خبر میدن که بیا دوستت داره  میمیره...          

 



نظرات شما عزیزان:

ش.ه
ساعت12:01---15 ارديبهشت 1391
قشنگ و ساده!
ایکاش...که بفهمه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 14 / 2 / 1391برچسب:, ] [ 23:14 ] [ امین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

می خواهی بزاری بر ی ببینی بعد تو من با کسه دیگه ایم یا فقط تو کف توام؟
امکانات وب