ღღღ فانوس دلهای دریایی ღღღ

ღღღ فانوس دلهای دریایی ღღღ
این وبلاگ (فانوس )فقط برای نورانی کردن دلهای دریایی شما دوستان می باشد و جنبه دیگری ندارد.
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فانوس دلهای دریایی و آدرس aminkhodamam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خداحافظ ای خونه ی خالیه من                            خداحافظ ای عشق پوشالیه من
خداحافظ ای گرد و خاک نشسته                           خداحافظ ای شیشه های شکسته

خداحافظ ای خاطرات پر از درد                            خداحافظ ای لحظه های غم و سرد خداحافظ ای عمر بی خود گذشته                          خداحافظ ای نامه های نوشته

                                                                                                          

                  



واسه یه بار هم شده روزگار                              بیا و واسه این دلم بد نیار
بیا و شکست منو خط بزن                                برای یه بار هم بشو مال من



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 25 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 14:5 ] [ امین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

می خواهی بزاری بر ی ببینی بعد تو من با کسه دیگه ایم یا فقط تو کف توام؟
امکانات وب